Ahir diumenge vam iniciar el GR1 a Sant Martí d’Empuries, primera etapa de les 26 que farem fins arrivar a Pont de Muntanyana, travessant Catalunya d’Est a Oest.
Sortim del petit poble de Sant Martí vorejant la platja i ens endinsem a la plana empordanesa travessant camps de cereals i oliveres intercalats amb pins i alzines. Malgrat que el dia ha començat amb quatre gotes i el matí es ennuvolat, no deixem de gaudir de les vistes del Montgrí així com la del massis del Canigó ben cobert de neu.
Ha estat una etapa amb una distancia i desnivell molt adients que tots els participants han pogut gaudir.
Cal destacar i agraïr a tots, els més de 60 participants, la seva magnífica resposta a la nostra iniciativa de reactivar el senderisme i els GR.
Comptem amb vosaltres a la propera etapa, Camallera al Veïnat de Can Dalmau.
Moltes grácies.
Link de la ruta realitzada: https://es.wikiloc.com/rutas-senderismo/gr-1-etapa-01-198643240
Clicant sobre la foto podreu veure un resum de fotografies de la sortida:
