- Este evento ha pasado.
Matinal – De la Torre de l’Angel a La Mola pel sender SL-C50

SORTIDA MATINAL
CLASICA PUJADA A LA MOLA PRIMERS D’ANY
De la Torre de l’Angel a La Mola pel sender SL-C50
DIUMENGE 12 de gener de 2025
Sortim des del Poliesportiu de Sant Quirze del Vallès a les 08:00 del matí
Circular 10 Km. 560 desnivell acumulat
En cotxes particulars fins a parquing Torre de l’Angel, Crta. Terrassa a Talamanca BV-1221, km.7 al 8. en cotxes particulars (anar i tornar 35km 7eur per cotxe, els conductors no paguen)
Itinerari (circular): Torre de l’Anagel ( 575 m) – Can Robert (650 m) – Carena de l’Estret (750 m) – Forn de Calç de la Canal de l’Abella (875 m) – Morral del Drac i cruïlla amb el SL-C54 (956 m) – La Mola (1103 m) – Camí dels Monjos (1028 m) – Cruïlla de Can Pobla i PR-C31 (925 m) – Can Robert ( m) – Torre de l’Angel (575 m).
Temps efectiu: 3h
Clàssica excursió per ascendir al punt culminant de la Serra de Sant Llorenç del Munt (1103 m). D’entre les moltes possibilitats de recorreguts per pujar a aquesta emblemàtica muntanya vallesana, un dels més complets és el que ressegueix el sender local SL-C50. Compren una volta circular tot passant per la part baixa del recorregut a la vera de les masies de Can Robert i de Can Pobla, amb nombroses restes d’activitats del passat (forns de calç, enterraments medievals), pujant per la Coma de l’Abella, racó de boscos cofois, fins a l’impressionant Morral de Drac, abans d’arribar a l’ampli repla i mirador de La Mola. La baixada es fa pel Camí dels Monjos i per la banda de Can Pobla.
